کد خبر : 5290
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

۱۰ مشاور طرح امین در مدارس دخترانه شهرستان مهریز فعالیت تبلیغی دارند

۱۰ مشاور طرح امین در مدارس دخترانه شهرستان مهریز فعالیت تبلیغی دارند

خانم عزت شهبازی در گفت و گو با خبرگزاری کوثر از یزد با اشاره به برگزاری دوره آموزشی«کلاسداری تبلیغی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی، کارشناس فرهنگی تبلیغی افزود: مبلغان و مشاوران طرح امین مدارس در این دوره آموزشی به مدت هفت روز با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری شرکت کردند. وی افزود:

خانم عزت شهبازی در گفت و گو با خبرگزاری کوثر از یزد با اشاره به برگزاری دوره آموزشی«کلاسداری تبلیغی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی، کارشناس فرهنگی تبلیغی افزود: مبلغان و مشاوران طرح امین مدارس در این دوره آموزشی به مدت هفت روز با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری شرکت کردند.

وی افزود: در این دوره، کلاسداری به معنای محتوای آماده برای تأثیرگذاری بیشتر بر مخاطب، تولید محتوای تبلیغی، مخاطب شناسی تبلیغی و نکات کاربردی و مهم کلاس داری با ارائه اسلایدها و محتواهای مختلف از جمله حجاب، عشق به خدا، انتخاب عاقلانه، زندگی عاشقانه و غیره مورد آموزش قرار گرفت.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) مهریز خاطرنشان کرد: تعداد ۱۰ مشاور طرح امین مدارس دخترانه مقطع دبستان و دوره متوسطه اول و دوم، روزانه میان دانش آموزان فعالیت تبلیغی دارند و تعدادی از مبلغان نیز به صورت پاره وقت و مناسبتی مشغول به فعالیت در مدارس شهرستان مهریز هستند.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقای توانمندی تبلیغی طلاب و مبلغان دانست و افزود: امیدواریم شاهد فعالیت تبلیغی مؤثر و اثرگذار بانوان طلبه در جامعه و میان قشر دانش آموزان باشیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) مهریز در پایان از افزایش تعداد مبلغان در مدارس خبر داد و گفت: با برگزاری دوره های آموزشی تبلیغی و مهارتی برای مبلغان در سال تحصیلی آینده، تعداد اعزام مبلغان به مدارس سطح شهر افزایش می یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797