کد خبر : 3986
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

نشست تحلیل اوضاع بین المللی پس از خروج آمریکا از برجام

نشست تحلیل اوضاع بین المللی پس از خروج آمریکا از برجام

آمریکا به دلیل خروج از معاهدات بین المللی و عدم تعهد به پیمان ها منزوی خواهد شد. به گزارش گروه خبری موسسه الحکمه – نشست تحلیل اوضاع بین المللی پس از خروج آمریکا از برجام با سخنرانی دکتر مصطفی محقق، مدیر برنامه کاهش خطرپذیری شهری در فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر صبح امروز در موسسه

آمریکا به دلیل خروج از معاهدات بین المللی و عدم تعهد به پیمان ها منزوی خواهد شد.

به گزارش گروه خبری موسسه الحکمه – نشست تحلیل اوضاع بین المللی پس از خروج آمریکا از برجام با سخنرانی دکتر مصطفی محقق، مدیر برنامه کاهش خطرپذیری شهری در فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر صبح امروز در موسسه الحکمه برگزار شد.

مصطفی محقق ضمن تعریف بحران به ارائه مصادیقی از جمله تغییرات اقلیمی و آب و هوا، تاثیرات بشر بر روی طبیعت، بحران آب، تروریسم و سلاحهای کشتار جمعی اشاره نمود .

وی با تبیین تغییرات سیاست آمریکا از زمان ریاست جمهوری ترامپ، خاطر نشان کرد آمریکا به سیاست های اقتصاد حمایت گرایانه روی آورده است که به معنی برتری منافع ملی امریکا بر تمامی دنیا، عدم پایبندی به قوانین بین المللی و زیر پا گذاشتن تمامی آنها برای بهبود اقتصاد آمریکا است. بر این اساس ترامپ اهمیت به تولید کنندگان داخلی آمریکا، کنترل مهاجرت به آمریکا و کنترل مرز مکزیک روی آورده است.

مصطفی محقق با برشمردن پیمان های بین المللی مانند برجام، پیمان آب و هوایی پاریس و پیمان یونسکو از آنها به عنوان معاهداتی یاد کرد که آمریکا با خروج از آنها نشان داده که به پیمان های بین المللی متعهد نیست و بنابراین منزوی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دفتر و ساختمان آموزشی : قم،خ ارم ،ک۲۰ روبروی مسجدسلماسی پلاک۱۳ کدپستی: 3715696797